Σύντομη Περιγραφή του Προγράμματος Κατάρτισης
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις για την κατανόηση της λειτουργίας των ψηφιακών μέσων επικοινωνίας και προώθησης και αναπτύσσει τις βασικές ικανότητες για την εφαρμογή τους στο πλαίσιο μιας συνολικότερης στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ.
Σκοπός του Προγράμματος
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει ως σκοπό την πλήρη κατάρτιση του εκπαιδευόμενου αναφορικά με το αντικείμενο του Digital Marketing, προκειμένου να έχει την δυνατότητα στη συνέχεια να σχεδιάσει, να αναπτύξει και να εφαρμόσει μια ολοκληρωμένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη διεπιστημονικότητα, προωθώντας την προσέγγιση της γνώσης από διαφορετικές προοπτικές και γνωστικά αντικείμενα. Δεν έχει τεχνικό χαρακτήρα και δεν απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις Πληροφορικής.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση:
1. να κατανοούν τη δυναμική των ψηφιακών αγορών
2. να εξοικειωθούν με τις κύριες μεθόδους, πρακτικές και εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ,
3. να γνωρίζουν τους δείκτες και τα βασικά εργαλεία μέτρησης της αποτελεσματικότητας των ενεργειών ψηφιακού μάρκετινγκ (web metrics & analytics)
4. να έχουν το πλαίσιο για να εντάσσουν τις διάφορες ενέργειες και μέσα ψηφιακού μάρκετινγκ σε μια στρατηγική μάρκετινγκ (marketing plan)
5. να γνωρίζουν τους τρόπους και τις πηγές ώστε να ενημερώνονται και να παρακολουθούν διαρκώς τις πιο πάνω τάσεις, στοιχεία και πληροφορίες.
1. να κατανοούν τη δυναμική των ψηφιακών αγορών
2. να εξοικειωθούν με τις κύριες μεθόδους, πρακτικές και εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ,
3. να γνωρίζουν τους δείκτες και τα βασικά εργαλεία μέτρησης της αποτελεσματικότητας των ενεργειών ψηφιακού μάρκετινγκ (web metrics & analytics)
4. να έχουν το πλαίσιο για να εντάσσουν τις διάφορες ενέργειες και μέσα ψηφιακού μάρκετινγκ σε μια στρατηγική μάρκετινγκ (marketing plan)
5. να γνωρίζουν τους τρόπους και τις πηγές ώστε να ενημερώνονται και να παρακολουθούν διαρκώς τις πιο πάνω τάσεις, στοιχεία και πληροφορίες.
Θεματικές Ενότητες Προγράμματος
- Βιώσιμα επιχειρηματικά μοντέλα νια ενημερωτικές ιστοσελίδες
- SWOT ανάλυση εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος
- Στόχος και στρατηγική επικοινωνίας μέσα από τα Social Media
- Τρόποι αύξησης Followers στα Social Media
- Τακτικό πλάνο επικοινωνίας μέσα από τα Social Media
Με ενδιαφέρει!
Για πληροφορίες, μπορείς να μας καλέσεις ή να στείλεις email στις δομές μας στα παρακάτω:
Πάτρα, Χίου & Σαντορίνης 4, 2610 226652 – patra@practica.gr
Ιωάννινα, Σακελλαρίου 7, 26510 77931 – ioan@practica.gr
Κέρκυρα, Καλλιθέα – Κανάλια, 26610 81270 – corfu@practica.gr

Βασικές πληροφορίες
- Ενεργό : Αναμένεται
- Αφορά : Ανέργους
- Επίδομα : 525 €
- Διάρκεια : 105 Ώρες
- Πιστοποίηση : Ναι
- Ηλικίες : 18-50 ετών
