fbpx
Back

Σύντομη Περιγραφή του Προγράμματος Κατάρτισης

Ο στοχευμένος χαρακτήρας του Προγράμματος Κατάρτισης έγκειται στο ότι το πλέγμα των παρεχόμενων γνώσεων και δεξιοτήτων συνδέεται άμεσα με τις αναπτυξιακές κατευθύνσεις της σύγχρονης εποχής και του χώρου των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Επί τη βάσει της συνδυαστικής αυτής στόχευσης, προκύπτουν συγκεκριμένα αντικείμενα κατάρτισης με ανάλυση σε ουσιαστικό επίπεδο που συνθέτουν άρτια εικόνα γνώσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο στον τομέα του τουρισμού.
Ο καινοτόμος χαρακτήρας του Προγράμματος Κατάρτισης έγκειται στον εξατομικευμένο χαρακτήρα του πλέγματος των πληροφοριών, δηλαδή στην εξατομικευμένη προσαρμογή του πλέγματος στην ανάγκη κάθε ωφελούμενου.

Σκοπός του Προγράμματος

Σκοπός του προγράμματος είναι να αποκτήσουν οι ωφελούμενοι δεξιότητες και γνώσεις που αφορούν στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στον τουρισμό. Στο διαρκές και μεταβαλλόμενο περιβάλλον των σύγχρονων συναλλαγών η εφαρμογή των ηλεκτρονικών μοντέλων εμπορικής δράσης αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς και είναι απαραίτητη η γνώση αυτών των δεδομένων στην αγορά εργασίας. Οι ωφελούμενοι μέσα από το πρόγραμμα έχουν την δυνατότητα γνώσεων και πρακτικών που αποδεικνύονται χρήσιμα και ωφέλημα διασφαλίζοντας ένα πραγματικά αξιόλογο μαθησιακό αποτέλεσμα.

Μαθησιακά αποτελέσματα

Με την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής ενότητας οι υποψήφιοι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να γνωρίζουν τους κλάδους και τις υπηρεσίες της τουριστικής βιομηχανίας, να ξεχωρίζουν τα είδη του εναλλακτικού τουρισμού, να γνωρίζουν τα είδη των τουριστών που τα επισκέπτονται και τους τρόπους ανάπτυξής τους, να γνωρίζουν τους ορισμούς του αγροτουρισμού και οικοτορισμού, τις διαφορές τους, τα πλεονεκτήματα, τις ευκαιρίες και τους κινδύνους, να γνωρίζουν τα είδη του χειμερινού και ορεινού τουρισμού καθώς και τις περιοχές τις Ελλάδος που έχει αναπτυχθεί και τέλος αναλύονται οι προοπτικές που έχουν, να γνωρίζουν όλους τους τύπους των ξενοδοχείων, να ξέρουν την διάκριση αυτών και τέλος τις επιδόσεις του ξενοδοχειακού κλάδου και στοιχεία απασχόλησης σε αυτόν, να γνωρίζουν τα εργαλεία των δημόσιων σχέσεων, πως γίνονται, που αποσκοπούν, πότε γίνονται, ποιος ο στόχος τους και ποια τα αποτελέσματα, να γνωρίζουν τον τρόπο εφαρμογής του τουριστικού μαρκετινκ, τον σχεδιασμό την στρατηγική καθώς και τις δεξιότητες που απαιτούνται. Επίσης με το πέρας της εκπαίδευσης θα είναι σε θέση να:
 
• Προσδιορίζουν τις βασικές αρχές της επικοινωνίας 
• Κατανοούν τη γλώσσα του σώματος 
• Κατανοούν τις διάφορες εκφράσεις με τα χέρια, τα πόδια, το πρόσωπο και τα μάτια 
• Γνωρίζουν τις βασικές δεξιότητες επικοινωνίας καθώς και τη μορφή και τα είδη της επικοινωνίας μέσα στη διοίκηση.
 
• Γνωρίζουν τι είναι το internet (διαδίκτυο)
• Κατανοούν τους λόγους της ραγδαίας ανάπτυξης του να έχουν γνώση και κατανόηση των παρακάτω:
      • Ορισμός ηλεκτρονικού εμπορίου
      • Κατηγορίες συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου και διαφορές αγορών B2B με B2C 
      • Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα ηλεκτρονικού εμπορίου
 
• Κατανοούν την έννοια ηλεκτρονικό επιχειρείν
• Ορίζουν το e-shop να έχουν γνώση και κατανόηση των ακόλουθων:
      • Έννοια του ηλεκτρονικού τουρισμού (e-tourism) 
      • Τεχνολογικές λύσεις και εξοπλισμός στον ηλεκτρονικό τουρισμό
      • Χρήση της τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνίας (ΤΠΕ) στον τουρισμό 
      • Έννοια των ηλεκτρονικών συστημάτων κρατήσεων και των παγκόσμιων καναλιών διανομής 
      • Τεχνολογική σύγκλιση στον τουρισμό 
      • Εννοιολογικό πλαίσιο δυναμικής χρήσης ΤΠΕ 
 
• Ορίζουν τι είναι μηχανες αναζήτησης
• Ορίζουν τι είναι SEO
• Κατανοούν λειτουργίες που υποστηρίζουν το e- shop
• Γνωρίζουν πως κατασκευάζεται ένα website
• Γνωρίζουν την διαδικασία έναρξης e-shop

Θεματικές Ενότητες Προγράμματος

  • Η Διάρθρωση της Τουριστικής Βιομηχανίας
  • Εναλλακτικές μορφές Τουρισμού
  • Ξενοδοχειακός κλάδος
  • Δημόσιες Σχέσεις & Επικοινωνία
  • Marketing στον Τουρισμό
  • Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Internet
  • Search Engine Optimization & E-shop
  • Εφαρμογή Ηλεκτρονικού Εμπορίου στον Τουρισμό

Με ενδιαφέρει!

Για πληροφορίες, μπορείς να μας καλέσεις ή να στείλεις email στις δομές μας στα παρακάτω:

Πάτρα, Χίου & Σαντορίνης 4, 2610 226652 – patra@practica.gr

Ιωάννινα, Σακελλαρίου 7, 26510 77931 – ioan@practica.gr

Κέρκυρα, Καλλιθέα – Κανάλια, 26610 81270 – corfu@practica.gr

Βασικές πληροφορίες

  •   Ενεργό : Αναμένεται

  •   Αφορά : Ανέργους

  •   Επίδομα : 525 €

  •   Διάρκεια : 105 Ώρες

  •   Πιστοποίηση : Ναι

  •   Ηλικίες : 18-50 ετών