fbpx
Back

Σύντομη Περιγραφή του Προγράμματος Κατάρτισης

Ο εκπαιδευόμενος έρχεται σε επαφή με τα ολοκληρωμένα εργαλεία ανάπτυξης ιστοχώρων Αναλύονται οι δυνατότητες του τρόπου αύξησης των Followers στα social media καθώς και τα οφέλη του εμπορίου στο Ίντερνετ.  Παρουσιάζονται εργαλεία ανάπτυξης σελίδων Internet και δημιουργίας ηλεκτρονικών καταστημάτων Δίνεται η δυνατότητα εκμάθησης πακέτων επεξεργασίας εικόνας και video Γίνεται αναλυτική παρουσίαση του wordpress και δημιουργία και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος Παρουσιάζονται πρακτικές βελτιστοποίησης της κατάατξης της σελίδας στις μηχανές αναζήτησης και Ασφάλειας προσωπικών δεδομένων και συναλλαγών (e-shop).

Σκοπός του Προγράμματος

Ο ειδικός ηλεκτρονικού εμπορίου σχεδιάζει, διαχειρίζεται και συντηρεί συστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου. Δηλαδή, αποφασίζει για την αρχιτεκτονική του τόπου, επιλέγει και επιβλέπει την ανάπτυξη των τεχνολογιών λογισμικού που θα χρησιμοποιηθούν. Επίσης, συμμετέχει στη σύνταξη της πολιτικής για την ασφάλεια υλικού και δεδομένων, καταστρώνει τη στρατηγική προώθησης, ενημερώνεται για νέες εφαρμογές και τεχνολογίες σχετικές με την ανάπτυξη και διαχείριση υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου.

Μαθησιακά αποτελέσματα

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν πολλαπλά οφέλη καθώς θα είναι σε θέση να:

Σε επίπεδο γνώσεων:
 
1. Γνωρίζουν πως να χρησιμοποιούν πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.
2. Γνωρίζουν πως να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο.
3. Γνωρίζουν πως να δημιουργούν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.
4. Γνωρίζουν πως λειτουργούν οι πλατφόρμες ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.
5. τον τρόπο δημιουργίας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος,
6. το ηλεκτρονικό επιχειρείν
7. τη διαχείριση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος ,
8. το σχεδιασμό της ιστοσελίδας και του ηλεκτρονικού καταστήματος
9. τις τακτικές για αύξηση της εμπειρίας του πελάτη μέσω ενός ηλεκτρονικού καταστήματος,
10. τη στρατηγική διαφήμισης του ηλεκτρονικού καταστήματος μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης (social media)
11. τη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου (content) για το ηλεκτρονικό κατάστημα,
12. τους νομικούς περιορισμούς για τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος,
13. τη σημασία των λέξεων-κλειδιών και των φράσεων- κλειδιών και των στρατηγικών που πρέπει να επιτευχθούν για την αύξηση της κυκλοφορίας σε,
14. τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού πλάνου για ηλεκτρονικό κατάστημα,

Θεματικές Ενότητες Προγράμματος

  • Εξέλιξη Ηλεκτρονικού Εμπορίου
  • Οφέλη του εμπορίου στο Ίντερνετ
  • Ηλεκτρονικά Καταστήματα στο Internet
  • Επεξεργασία εικόνας και βίντεο
  • Εργαλεία ανάπτυξης Ηλεκτρονικού Εμπορίου (e-shop)
  • Search Engine Optimization και E-shop
  • Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων και συναλλαγών (e-shop)
  • Νομοθετικό πλαίσιο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (e-shop)

Με ενδιαφέρει!

Για πληροφορίες, μπορείς να μας καλέσεις ή να στείλεις email στις δομές μας στα παρακάτω:

Πάτρα, Χίου & Σαντορίνης 4, 2610 226652 – patra@practica.gr

Πάτρα, Κανακάρη 101, 2610 871111 – patra.kanakari@practica.gr

Ιωάννινα, Σακελλαρίου 7, 26510 77931 – ioan@practica.gr

Κέρκυρα, Καλλιθέα – Κανάλια, 26610 81270 – corfu@practica.gr

Βασικές πληροφορίες

  •   Ενεργό : Αναμένεται

  •   Αφορά : Ανέργους

  •   Επίδομα : 525 €

  •   Διάρκεια : 105 Ώρες

  •   Πιστοποίηση : Ναι

  •   Ηλικίες : 18-50 ετών